دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۰۳

تور ارزان پوکت

۴ بازديد

یکی از زیباترین کشور های اسیای شرق تایلند می باشد تور 8 روزه پوکت ویژه نوروز 1403 از انواع تور های پوکت  میباشد. این تور مقرون به صرفه سفر خوبی را بایتان به ارمغان می اورد.

 

 

 

تور گرجستان

۶ بازديد
تور گرجستان یکی از متفاوت ترین سفر هایی است که میتوانید در طول عمرتان تجربه کنید. گرجستان یکی از زیبا ترین و دیدنی ترین مناطق منحصربه‌فرد روی زمین محسوب می شود این سرزمین که مرغوب ترین زمین ها را دارد در شرق دریای سیاه واقع شده است. در تاریخ کهن گرجی مردم گرجستان اعتقاد دارند که این سرزمین هدیه ای از جانب خدا به مردم مهربان و خونگرم گرجستان است کشور گرجستان آرامش و امنیت خاصی دارد و مردمش دارای اصالت خاصی می باشند مردمان این سرزمین بسیار مهربان و خونگرم و دست و دلباز هستند آب و هوای گرجستان سرد است اما تمام فصل های گرجستان دیدنی و زیبا است البته که بهار مناسب ترین زمان برای سفر به تور گرجستان می باشد اما زیبایی خاص و منحصر به فردی که این کشور دارد چشم هر بیننده ای را در تمام فصول نوازش می کند. پایتخت کشور گرجستان، تفلیس میباشد که به معنای گرم است چشمه های بسیار زیاد آب گرمی که در منطقه تفلیس وجود دارد این شهر را مورد توجه گردشگران بسیاری قرار داده است اگرچه گرجستان بارها و بارها و حدود ۲۹ بار مورد تجاوز بیگانگان قرار گرفته است اما هنوز هم این شهر قدیمی با سنگ فرش های زیبا کوچه های باریک و مارپیچ و بالکن های زیبا به سبک قدیمی و طاق های رنگی و کلیساهای باستانی زیبایی منحصر به فردی دارد و هنوز هم بکر و دست نخورده باقی مانده است و شهر قدیمی تفلیس که بسیار دیدنی و معروف است آرامش خاصی به این شهر اصیل و زیبا داده است که باعث میشود. به همین منظور تور گرجستان به یکی از پرطرفدار ترین پکیج های تور در آژانس های مسافرتی تبدیل شده است و هرساله تعداد طرفداران تور گرجستان در بین توریستان سراسر جهان بیشتر میشود.

تور تفلیس

۲ بازديد

تور تفلیس که یکی از بهترین تورها برای ایرانیان است و جاذبه های دیدنی فراوانی برای تماشا دارد. یکی از جاذبه های دیدنی شهر که درتورتفلیس می‌توانید از آن استفاده کنید باغ بوتانیکال می باشد که ۱۶۱ هکتاراست و۴۵۰۰گونه گیاهی در آن جای گرفته است. با تور تفلیس میتوانید از این باغ قدیمی که بسیار معروف و دیدنی است بازدید کنید و لذت ببرید. درب این باغ در سال ۱۹۸۵ برای بازدید همگان باز شد و قبل از آن فقط خانواده سلطنتی می توانستند از آن دیدن نمایند. با تور تفلیس از زیبایی های این شهر رویایی لذت ببرید.

اگر بخواهید می توانید با هر نوع وسیله ای به تفلیس سفر کنید اعم از زمینی و هوایی می توان از طریق بزرگراه ها به تفلیس رسید تفلیس دارای فرودگاه بین المللی می باشد که دسترسی برای توریست های داخلی و خارجی را آسان کرده است رفتن به تفلیس با ماشین بسیار آسان است و می توان از مناظر زیبا و بکر و طبیعی لذت فراوان را برد. بهترین هتل های تفلیس هتل(رادیسون ،بلوایوریا ،هتل کلمبی، هتل gng) است که در خدمت گردشگران و توریست های سراسر دنیا می باشد فرودگاه تفلیس برای حمل و نقل و جابجایی مسافران ظرفیت بالایی دارد و سفر را برای گردشگران آسان کرده است. با تور تفلیس می توانید همراه مشاوران مجرب ما خاطره ای خوش و به یاد ماندنی برای خود و خانواده گرامیتان بسازید.

تور دبی

۳ بازديد
دبی هر ساله میلیون ها توریست را از سراسر دنیا به خود جذب می کند گاه  برای تفریح و استراحت و گاه برای مشاغل و تجارت. دبی درخشش چشمگیری در سال‌های اخیر در دنیا داشته است این کشو اعتقاد دارد همیشه می تواند غیر ممکن ها را به ممکن تبدیل کند و باعث تعجب و شگفتی همگان شود مانند ساخت جزایر دست ساز خود, چشمه های رقص, آسمان خراش های زیبا و جذاب که چشم هر بیننده ای را خیره می کند,موزه ی آینده و جاذبه های جذاب و دیدنی دیگر که برای توریست ها بسیار جذاب و هیجان انگیز است.  خوردن غذاهای متنوع جدید و سنتی که بوی خوش آن هوش از سر همگان می برد و فروشگاه های لاکچری لوکس که منحصر به فرد است باعث جذابیت بیشتر در دبی شده است در تور دبی  ارزان می توانید از تمام جذابیت های دیدنی دبی دیدن فرمایید و تعطیلات خوبی را برای خانواده تانبسازید. با تور دبی  ارزان همراه شما هستیم.

تور ترکیه

۲ بازديد

ترکیه که نام رسمی آن جمهوری ترکیه می باشد کشوری فرا قاره ای در اوراسیا است و بخش بزرگی از این کشور یعنی آناتولی در قاره آسیا و بخش کوچک یعنی ترا کیه در منطقه بالکان در جنوب شرق قاره اروپا واقع شده است. جمهوری ترکیه از امپراتوری عثمانی به وجود آمده است و پس از شکست در جنگ جهانی اول این امپراتوری از هم پاشیده شد بیشتر جمعیت ترکیه در قسمتهای آناتولی ساکن میباشند.
این کشور کوهستانی که تقریباً پر برف و باران است به شکل مستطیل می باشد و از طرف شرق و غرب امتداد دارد ترکیه در یکی از حساس ترین مناطق جهان قرار گرفته است و دارای موقعیت جغرافیایی بسیار خوبی می باشد و گذرگاه جنوب غرب آسیا و اروپا به حساب می آید بسیاری از کشورها به خصوص ایران از خاک ترکیه برای ترانزیت کالا استفاده می کنند. ترکیه دارای آب و هوای خوب و جلگه ای می باشد و مکان های دیدنی و جذاب بسیاری دارد این کشور مانند پلی است که قاره اروپا و آسیا را به هم وصل کرده و تنگه بسفر این کشور را به دو قسمت اروپایی و آسیایی تقسیم کرده است

تور ترکیه شامل تور استانبول، کوشی آداسی، تور آنتالیا  تور آنکارا می شود. تاریخ برگزاری تور ها در نوروز 1403 از اول تا اخر فروردین می باشد. تور ترکیه شامل تورهای 5 روزه، 4 روزه، 7 روزه و ... می باشد.

 

تور کوش اداسی

۲ بازديد
کوش آداسی آب و هوایی معتدل دارد و در این شهر میتوانید تابستان های گرم و خشک و زمستان‌هایی با سرمای کم را تجربه ‌کنید. فصل تابستان در کوش آداسی شامل اردیبهشت ماه تا آبان ماه میشود و بهترین زمان برای لذت بردن از سواحل و تفریحات آبی این شهر است. گرم‌ترین ماه سال در این شهر ماه ژولای است و بهترین زمان برای آفتاب گرفتن در سواحل شنی کوش آداسی می‌باشد. در زمستان نیز هوای کوش آداسی خیلی سرد نیست اما این فصل مناسبه شنا کردن و لذت بردن از تفریحات آبی در سواحل زیبای کوش آداسی نیست. با این وجود تور کوش آداسی در زمستان طرفداران زیادی دارد که برای بازدید از مناطق تاریخی این شهر مانند افسوس به کوش آداسی سفر میکنند. در مجموع کوش آداسی به دلیل داشتن آب و هوای معتدل، در بیشتر روزهای سال آفتابی است و بارش‌های شدید و سرمای سوزان را کمی در آن دیده میشود. به همین دلیل این شهر محبوبیت زیادی در بین گردشگران. جالب است بدانید آب و هوای معتدل کوش آداسی عامل داشتن خاک حاصلخیزی شده است و مردم این منطقه با محصولات کشاورزی مانند زیتون ، انگور و انجیر زندگی خود را میگذرانند و میتوان گفت بهترین زمان سفر به این شهر در فصل تابستان میباشد.

تور آنتالیا

۲ بازديد

تور آنتالیا بهترین موقعیت برای استفاده از ورزش ها و تفریحات جالب و دوست داشتنی آبی است که به روی آب های مدیترانه میتوانید انجام دهید. پیاده روی بر روی شن و ماسه های سفید و درخشان زیر آفتاب گرم و سوزان در ساحل لار و کتبا آلتی بسیار لذت بخش است. ما در تور آنتالیا شما را با جاذبه های طبیعی و تاریخی آنتالیا آشنا میکنیم. تور آنتالیا بازدید از رودخانه و آبشار ماناوگات و آبشار دودن و آبشار گورسونلوو طبیعت بکررا به شما توصیه می‌کند. مسافران تور آنتالیا اکثرا بازدید از غار کارائین را در برنامه سفر خود قرارمیدهند در تور آنتالیا حتما از ساحل کمر, ساحل لارا, ساحل فاسلیس, ساحل پاتارا, ساحل کلوپاترا, ساحل اولیموس, ساحل سورگون, ساحل گونیاستی دیدن فرمایید.

یکی از مهمترین مسئله ها در سفر لذت بردن از غذاهای جدید و سنتی میباشد هر شهر و کشوری غذاهای مخصوص به خود را با طعم ها و ادویه های متفاوت دارد. آنتالیا هم دارای غذاهای خوش طعم و خوش مزه ی بسیاری است. غذاهای سنتی نشانگر فرهنگ و آداب و رسوم هر شهر می باشد. اگر می خواهید با تور آنتالیا به این شهر زیبا سفر کنید می توانید از غذاهای خوشبو و خوشمزه بسیار لذت ببرید (مانتی) یکی از غذاهای سنتی ترکیه می باشد که در بین مردم ترک بسیار محبوب است و میتوانید این غذا را برای یکبار هم که شده امتحان کنید. برای سفر با تور آنتالیا با مشاوران مجرب ما در تماس باشید تا سفری رویایی و دلنشین برای شما و خانواده تان بسازیم.

تور استانبول

۳ بازديد

تور هوایی استانبول را می توان در دو دستهhi season و lowseason قرار داد. در فصل شلوغی به خصوص در ایام نوروز و تابستان که در واقع روزهایی است که تعداد زیادی از گردشگران به این شهر سفر می کنند، قیمت پروازهای استانبول اعم از پروازهای داخلی مانند ماهان ایر، قشم ایر، معراج، ایران ایر و کیش ایر و پروازهای بین المللی مانند ترکیش و پگاسوس افزایش می یابد و تاثیر زیادی در قیمت پکیج تور استانبول دارد. همچنین در lowseason که شامل پاییز و زمستان می شود، به جز عید نوروز، قیمت بلیط هواپیما کاهش چشمگیری پیدا می کند. در این زمان از سال حتی می توانید یک پرواز ترکیه ای به استانبول را با قیمت مناسب خریداری کنید.

قبل از هر چیز لازم است بدانید هدف شما از سفر به تور استانبول ارزان چیست. برخی برای خرید و برخی برای تفریح به تور استانبول لحظه آخری می روند. البته رزرو هتل و بلیط هواپیما تاثیر بیشتری در قیمت تور استانبول ترکیه دارد. اگر می خواهید ارزان سفر کنید می توانید هتل های 2 یا 3 ستاره استانبول را انتخاب کنید، اما این روشی نیست که ما پیشنهاد می کنیم، چرا که این هتل ها کیفیت خوبی ندارند و گاهی اوقات مجبور می شوید مدتی را در سفر خود صرف تغییر هتل کنید. اما اگر از جمله افرادی هستید که می خواهید برای سفر کاری یا خرید کالا به این شهر بروید، سعی کنید هزینه اقامت را در حد بودجه خود در نظر بگیرید. همچنین قیمت بلیط هواپیما برای پروازهای ترکیه نسبت به پروازهای داخلی گرانتر است و به این موضوع نیز توجه کنید.

تور مالدیو

۱ بازديد

تور مالدیو ارزان یکی از محبوب‌ ترین تورهای سفر به جزایر زیبای مالدیو در اقیانوس هند می‌باشد. مالدیو با آب‌ های زیبا، جزایر همیشه بهار، ریف‌های قرمز و سفید و جنگل‌های جزیره‌ای، مقصدی برای سفر به بهشتی است. در اینجا، به برخی از جاذبه‌ های تور مالدیو ارزان می‌ پردازیم.

بیاتی ریف

بیاتی ریف یکی از ریف‌ های بزرگ مالدیو است که در آن می‌توانید زیبایی زیر آبی دنیا را تجربه کنید. این ریف دارای فراوانی از ماهیان است که به آسانی قابل مشاهده هستند. همچنین، می‌توانید با قایق یا کایاک در اینجا گردش کنید.