دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۰۳

تور ترکیه

۳ بازديد

ترکیه که نام رسمی آن جمهوری ترکیه می باشد کشوری فرا قاره ای در اوراسیا است و بخش بزرگی از این کشور یعنی آناتولی در قاره آسیا و بخش کوچک یعنی ترا کیه در منطقه بالکان در جنوب شرق قاره اروپا واقع شده است. جمهوری ترکیه از امپراتوری عثمانی به وجود آمده است و پس از شکست در جنگ جهانی اول این امپراتوری از هم پاشیده شد بیشتر جمعیت ترکیه در قسمتهای آناتولی ساکن میباشند.
این کشور کوهستانی که تقریباً پر برف و باران است به شکل مستطیل می باشد و از طرف شرق و غرب امتداد دارد ترکیه در یکی از حساس ترین مناطق جهان قرار گرفته است و دارای موقعیت جغرافیایی بسیار خوبی می باشد و گذرگاه جنوب غرب آسیا و اروپا به حساب می آید بسیاری از کشورها به خصوص ایران از خاک ترکیه برای ترانزیت کالا استفاده می کنند. ترکیه دارای آب و هوای خوب و جلگه ای می باشد و مکان های دیدنی و جذاب بسیاری دارد این کشور مانند پلی است که قاره اروپا و آسیا را به هم وصل کرده و تنگه بسفر این کشور را به دو قسمت اروپایی و آسیایی تقسیم کرده است

تور ترکیه شامل تور استانبول، کوشی آداسی، تور آنتالیا  تور آنکارا می شود. تاریخ برگزاری تور ها در نوروز 1403 از اول تا اخر فروردین می باشد. تور ترکیه شامل تورهای 5 روزه، 4 روزه، 7 روزه و ... می باشد.

 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.